Sunrise Avenue...?

Nääää....early morning wake up på Torgvägen...
Det är det som är tjusningen med hundar...om man är lagd åt det hållet att man kliver upp nån timme f ö r e väckarklockan...som ändå ringer TRE timmar innan jag börjar arbeta...
Men visst - om man vaknar av en hund som spyr så vad gör man....?
Vänder på huvudet och somnar om? Självklart... förutsatt att hunden inte kommer och sniffar dig i ansiktet sen..
och demonstrativt markerar på din stol.....DÅ hoppar i alla fall jag upp, släpper ut djuren, fixar kaffe först - städar sen...undrar varför i hela friden hundarna vill in så fort...Jo, för att det är minus TJUGOFEM-KOMMA-ÅTTA ute!!!!
....fy fan säger jag bara...
Ge mig takdropp och varma vårdagar och inte såna här chocker.....det var lite väl mycket....
 
(snodd från google, om nu nån trodde att jag hade rusat ut och fotat kylan...)
 
Nu hade jag verkligen varit i behov av en Celsius!..
Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback