..ruskigt nyfiken...

...men på vad säger jag inte!
 
Hade (nästan) glömt bort att jag inte bloggat nåt, var så inne i att läsa en fånig diskussion med tillhörande fåniga kommentarer angående annonser/genus mm... så jag halkade bort i tid litegrann!
Dessutom har jag sökt fram en 'mitt-imellan' jacka så jag slipper dö i värmeslag när jag går hem eller frysa bort när jag knatar iväg på en strax... (det var faktiskt -18C när jag klev upp!)
 
Insåg igår att jag är vuxen 'på riktigt' - vilket låter ut skitfånigt men - jag fick en bild på min mail... föreställande en glassgubbe i baksätet på en bil... och fattade inte riktigt grejen med det? Fick till svar att jag tydligen har tyckt att 'sånt' var roligt...? Hmm.... jo, jag minns när jag var 18 år och hade Impalan...då kom vi hem med en GB-gubbe i skuffen på den... den stod ett bra tag i förrådet på Björkvägen innan den åkte i (flytt)sopor dessutom....
Men - det var som sagt när jag var 18 år - dvs eoner sedan...
Fast jag kan säkert tänka mig att det imponerar stort på ett visst klientel av obegåvade, omogna människor - att åka omkring med en glassgubbe i bilen? Hur-som-helst måste det vara ruskigt bra reklam för vår 'raggarbilsklubb' här på orten - att åka utanför kommunen och vara omogna? Eller hur?
Håll med om att det tål att fundera på....
Nä, dags att dra iväg på jobbet (och bete sig omoget men på ett moget sätt)...
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback