..överskotts...

...energi? UTAN Celsius! (men det står en på bordet och väntar)
Det känns som om jag inte har ro i kroppen att vara inne när det är så härlig ute!!!! Och vi har försökt vara ute ändå... övningskört och låtit 'klanen' dampa lös en stund... varit över till Kobi en snabbis, låtit småråttorna (klanen) härja lös på gården i flera omgångar och sen tagit allihop på en promenad...btw så är jag skitmallig över Bruno - inga protester över halsbandet och stolt som en tupp när han fick följa med ut och gå i koppel! Och då menar jag riktigt stolt! Svansen i vädret precis heeeeela tiden och världen gladaste öron
(tror vi/ jag ska göra det till en rutin det här...)
Och när Nova äntligen löpt klart så får dom oxå hänga med! (ingen ide försöka ta med Farley just nu, han tjuter och ska hem...) ...för jag tror nämligen att mina händer håller ihop - Yes I'm grateful!!!!
C U!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback