..orkade inte direkt engagera mig...

...i nåt mer alls igår - all energi bara försvann med D's skoterolycka! Känns som om vi är den mest olycksdrabbade familjen ever - med fordonsolyckor alltså!!! Men för att ta det positivt, så är vi garanterat den starkaste familjen ever också! Finns inte en enda motgång som knäcker oss - annat är för stunden, typ 5 minuter eller så!
(det är nog därför jag personligen inte klarar av svaga människor i längden...Utvecklar det en annan gång)
 
Hade funderingar över vad jag skulle äta till frukost på morgonen...öppnade kaoset till kyl och....
 
 
Urvalet slutade såhär i allafall....
 
Mätt, belåten och redo att ta tag i dagen (med en dusch då....)
Hade förresten sms från två olika 'dizzyheads' när jag vaknade, men tror dom har lite fel tidsbegrepp - jag är inte vaken efter 03 på morgonen... och även om jag är vaken så är mobilen inte prio 1... Och om nu S bestämt sig för att smita iväg och imundiga alkohol (som hon för övrigt inte tål) så tja... går det galet så finna jag här - annars kan alla bara 'Shut the Fuck Up'
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback