...oooops....

Nice day so far....
(även om jag tydligen är 'elak' utan att anstränga mig... sorry for being honest and not having compassion)
 

...true =)
 
Anyway... måndag väntar nya arbetsuppgifter på jobbet - det känns ut garnbra att min AL litar på att jag fixar det, själv insåg jag att jag verkligen måste koppla på hjärnan igen...nu går det inte bara att 'glida'... Men det ska bli skitkul i alla fall! Tack för förtroendet :)
Har hunnit ta en liten prommis efter jobbet med 'klanen' -  det gick bättre än väntat, även om jag fortfarande anser att Flexikoppel är det värsta som finns... hann dessutom ut innan det mulnade igen och började tokblåsa så nu kan jag med gott samvete stanna inne - skönt! Och ja, vi är sjukt omogna på jobbet emellanåt - ibland är humorn så 'twisted' så hälften skulle räcka men so what? Nä, tror jag ska pröva öppna boken som ligger på bordet - annars är jag en mästare på att börja men aldrig läsa en bok till sista sidan.. Om den inte fångar mig handlöst!
C U!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback