Och nej....

...jag är inte speciellt 'drogliberal' om nån nu ville insinuera det med mina låtval för tillfället...
Däremot gillade jag Eminen (Nate Dogg) låten när den kom och nu rullar 'Macklemore' på min Spotify... Och eftersom den ligger 1a på topplistan så kan jag inte vara direkt ensam om att gilla den =)
Fast det kanske är så att hela världen går på 'weeds' och jag bara inte har fattat det ännu...
*skakar på  huvudet och funderar en stund*
Däremot har jag svept en 'Celsuis Cola' ikväll och gillade den skarpt!
(hur var det nu jag sa om beroende....hmmmm)
Dotter S tyckte den var svinäcklig och valde en RedBull 'blåa bär' (?) istället...
Dessutom fick hon hem ett par wedge'sar idag - 15.5cm klackar, lite snörning & lite dragkedja - usch vad avis jag är! Mina 'sommarskor' blir klacklösare än klacklösast - men so what! Kan då lova att ni i n t e får se mig i ett par Foppatofflor i alla fall - för fulare skor finns inte! Nightmare - snygg karl med ett par pissgula Foppisar, rosa shorts & nystruken skjorta med buttondownkrage....Uuuuuuuurkkkk!
(en sån sparkas genast ner i dammen!)
Och nu känner jag att jag börjar spåra (god damn'd the Celsius) so....
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback