...not so much in my mind...

...Tuesday is here. -11C och om jag verkligen, verkligen ids så går jag till jobbet!!! Jag hade ju ändå tänkt få in den rutinen så småningom, so why not know? (..om jag hittar min andra vintersko alltså...den har varit borta sen på söndag...)
Kom precis på att jag skulle uppdatera min 'Shapeup' från igår, and now it's done! Har konstaterat  (för längesen) att med mina dunderfrukostar så håller jag mig mätt sådär 8 timmar! D v s det blir 2 ordentliga mål om dagen, utan en massa svammel till! Rackarns vad bra jag (och min son) är!!!!
Och eftersom jag inte tillför nåt annat än bara fyller ut raderna så sätter jag P här, med att tala om att idag hämtar vi Micho på bussen 1335, 2 år sedan jag såg henne sist - j***lar vad skoj!!!
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback