..näää....

...huvudvärken från helvetet har inte gett sig ännu... och jag brukar a l d r i g ha ont i huvudet... men jag är lur på att det kommer från ögonen - dags för linsbyte kanske...?
Som en liten lyckträff kom ett email från Lensway om 15% rabatt och fri frakt - hurra! ...frågan är...vilken färg ska jag ta den här gången...? Hmmm.... och det är faktiskt inte 'fåfänga' enbart som styr mina färgade linser... man hittar dom  helt enkelt bättre om man tappar dom i tvättstället, på golvet mm... Pröva själv söka linser utan linser!!!
 
...jag tror jag prövat alla utom sista raden - haha!
 
Börjar snart bli dags att bege sig till jobbet oxå, av en liten händelse har jag valt att jobba e m idag...passade bra när det var så snorkallt i morse (hoppas solen värmer nu?) Så jag har hunnit röja av litegranna och ta en skön varm dusch - inte helt fel...
Lär bli tunga veckor framåt dessutom...lill'Kiara löper så jag h o p p a s hon drar igång Nova oxå, så får vi gjort bort det för den här säsongen... tur att det bara finns en hane som får hjärnsläpp!!!!
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback