Monday morning...

...once again! Och ja...jag vaknade 1 timme före väckarklockan, men det är ju inte speciellt ovanligt! Dessutom är det rätt skönt att kunna ta det lite soft, för jag har nog (otaliga) gånger talat om att jag hatar stress!
Gjorde mig en spellista på Spotify igår som har lite 'puls', tänkte den kan vara bra om/när det är läge för powerwalk, måste bara hitta igen (köpa nytt?) headset först...
(råkades tvätta mitt i tvättmaskinen om jag inte minns fel?)
 
Mamsen berättade förresten under helgen om en ny bok som kommit ut, författaren är från min 'hemby' och boken utspelas där! Givetvis måste jag köpa den, när den är tillgänglig i butikerna!
 
'Sista Utposten' - Solveig Nordmark
 
Farley är ett riktigt 'pain-in-the-ass' för tillfället... han är helt enkelt så jobbig att det känns som om man bara orkar vara hemma med öronproppar... dessutom är Nova på väg ur löp (Kiara har slutat) men det fattar han inte för hans hormoner är på absolut topp just nu! (mitt humör när jag hör på honom oxå....NOT!)
Nåja, ska chilla vidare! Insåg precis att vi har 4 dagar ledigt snart - not bad at all!
C U!
 

Kommentarer
Lisa-Maria säger:

Dessa väckare och tider man ska upp. Jobbar eftermiddag i veckan, börjar kl14 slutar 22.30, på morgon har jag vaknat före klockan sex!! Undra hur ofta tjugoåringar behöver oroa sig för hur man ska orka vara vaken så länge... :-) livets egna ironi kanske :-)

Kram!

Svar: Välkommen till 'pensionärsåldern' ;) Men du är nog liiiiite för ung ännu <3
Mariana Johansson

2013-03-25 | 08:42:42
Bloggadress: http://fordonsflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback