Mission(s) completed....

...Micho är hämtad, så nu är brudarna samlade på rummet - nice <3
Handlat  - så nu 'bor' det sådär 50ägg i kylen... (dom är slut på fredag!) Ja och hämtat ut min jacka! Den ser ut såhär
 
...det blev vare sig svart eller turkost....
 
...dom jeansen bor redan i garderoben...
 
...tillsammans med den här klänningen...
(byt ut bältet till ett brett i valfri färg)
 
Fast nu skulle vi ju inte rota i min garderob :D
...måste bara backa tillbaka och säga att det var great'ers timmar at work...spenderat tid med 'mina' gubbar och botaniserat i lite historia från bygden, uppdaterat min 'Överkölixbondska mm mm... ser redan fram emot morgondagen! Nu ska jag se Top Model för givetvis missade jag ju det igår!!!!
Chill Out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback