Mission...

...jaha  - så drog den här lördagen iväg av bara farten!!!!
Jag och bästaste A hamnade helt impulsivt i Töre - av alla ställen - hahahaha!
..men det var söta, härliga, roliga A.H's förtjänst att vi blev lite impulsiva och drog dit efter en snabb kopp kaffe på Ringvägen - och det blev såklart ett par riktigt bra timmar - what else???
(har ni sett denna kvinnas ögon....som trolska brunnar... helt fantastiska!!!!)
 
Ja, nu sitter jag här i alla fall och ser att det börjar bli mörkt ute...läge krypa ner i soffan med filt och film kanske?
...och vänta på mina byxknappar... dom anländer med storasyster på återresa till Luleå... återstår för mig att försöka få dit dom oxå nångång... ja, nå skitsamma... Förra vändan dom var förbi idag var inte helt lyckad... men...
det är ju så här, man bemöts efter den attityd man själv uppvisar och då kan det kanske bli lite 'kylslaget'...
Om man lever i min verklighet alltså...
 
Well...känns som om jag inte ids dyka in nåt mer här idag... så -
Chill Out!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback