Mina rutiner är förstörda!!!!

...inga reklamblad i brevlådan, ingen post!!! Kan det vara så illa att den lilla gula bilen glömde bort Torgvägen idag...? Bad yellow car!!!! Inse att jag fick gå in planlöst på Kobi, komma ut med en massa meningslösa saker och sen...(eftersom jag lämnade huset i sinne) komma hem till ett lätt kaos... suck!
Var tvungen att mellanlanda här, sätta på en bra spellista på Spotify för att orka ta tag i eländet!!!!
 
Hade ett sms när jag satte mig i bilen (ingen mobil på jobbet) som fick mig att ringa e t t samtal för att klura ut saker... Och ja, jag hade givetvis rätt  - igen!!!!! Vilket innebär att vederbörande bör ta en kurs i läs-förståelse, hushållsekonomi och vad ordet 'ansvar' egentligen innebär! Men, det hade en god sak med sig (förutom att det försatte mig i mitt naturliga tillstånd - arg - jag som var riktigt happy när jag kom från jobbet!!!) det satte ev några bollar i rullning, saker som jag tänkt ta tag i men det har inte legat på prio 1 listan - nu hamnade det där!!!
So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback