Men nå så jävulskt skönt!

...med måndagmorgon - helt ärligt alltså!
Det är liksom legalt att kliva upp efter kl 0600 om man vill, gör man det under helgen så.....blir dagen väääääldigt lång...man kan inte direkt laga mat/städa/promenera/dricka kaffe 24/7...
(fast det kanske är vad alla andra har fb till....hmmm.....)
Nåja, har ju varit bitvis däckad, hållit på halvt frysa ihjäl, backpain så det har svartnat för ögonen så jag har väl haft orsak att ligga lågt... (skulle tro att jag 'trampat fel' när jag varite ute nåt) Men ont ska (om det går) med ont fördrivas har jag fått lära mig - gäller både folk, fä och värk i kroppen...
(Sen är det valfritt att fundera om jag är ironisk, generaliserar eller bara... helt enkelt skriver? Men vi kan väl konstatera att o m någon mot förmodan råkar ta åt sig personligen så kan inte jag axla det ansvaret med mina simpla rader....)
 
Ungefär så här såg min pappas böcker ut när han arbetade åt
Domänverket på 1960-1970 talet..... (apopå skrift)
 
Ska ägna resten av stunden innan jag traskar iväg på jobbet med det jag vanligtvis gör.... Förutsatt att jag inte hittar nåt jag måste delge här så....
Chill Out!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback