Men haha - wtf!

 Det visar sig att det finns folk (som aldrig skulle erkänna att dom läste här) som tar åt sig över vad jag skriver... och eftersom det är MIN blogg så är det absolut helt valfritt att trilla in här och bara 'nyfiknas' eller se vad jag har för projket (eller 'antiprojekt' på gång... Och utvöver det, tar man illa vid sig så spy gärna galla på fb eller till fake friends, för inget kan ändå ändra på min sanning... Eller vad jag redan satt på pränt här tidigare....
(bara följa bloggen från början så vet ni precis vad jag menar...)
 
Däckade igår i feber och ont i kroppen, kan ha varit en liten elak vodoodocka men kan lika gärna ha varit från sprutan eftersom allergi'fläcken' sitter kvar och min rygg inte heller vill vara med i matchen...Men, men... bara vänta en vecka till och kolla läget... sen kanske jag ringer min underbara läkare!
 
Men det gav mig gott om tid att fundera i alla fall =)
Om nån nu funderade på om jag var ironisk eller seriös i mitt förra inlägg..? Tja, dom som känner mig vet exakt vad jag menar....
Jag har lärt mig via annonser, reklam på tv mm mm att idag ska vi återvinna saker vi är less på och inte vill ha längre....dom kanske passar någon annan? Som gamla ex. till exempel? Alltså finns det en osynlig liten damm här där alla 'ex', singlar, dubbelspelare mm simmar omkring och har dom tur så får någon likasinnad ett napp på kroken och där har ni ert 'happy life ever after'... visst var det enkelt? Ja dubbelspelarna hör väl egentligen inte hemma där, det enda dom bidrar med är lite antibiotika i dammen då och då kanske...? Min plats i det hela då?
Men, den var väl lätt uträknad? Jag sitter med ett metstpö vid havet istället och satsar möjligen på mindre begagnade fiskar - eller står på kanten av dammen och sparkar ner dom som inte förtjänar att få komma upp!
Peace Out!
(det ska jag göra med lite mat i magen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback