Men alltså...

...det är lördagmorgon och jag har vaknat före 0700... vilket i o f s inte var så oväntat...
Men visst - jag kan ju alltid 'fånga dagen' eller nåt? Hmm......
Fick rapport från Hertsön igår... lille Frank hade lyckats med att markera på SJU ställen innan det var sovdags..däribland husses ben... Tja, vad säger man... mer än.... 'det var det jag trodde'... men eftersom han är söt som socker och världens mysigaste lill'råtta så lär han bli soaked up in love skulle jag tro <3
 
...en trött Frank med 'mormor'...
 
Tja...men jag har ju lyckats spendera tiden bra ändå...hittade ett blogginlägg som jag tyckte kunde vara värt att läsa (har i n t e läst originalet av BB) ...där kan man snacka om att klassvärdera in folk + att halva Överkalix är graderade till 'White Trash' i så fall...fast det är förmodligen lätt att generalisera även om man nu som 'BB' anser sig vara en förebild för unga tjejer...
 
 http://ladydahmer.alltforforaldrar.se/2013/march/det-ar-helt-ok-att-som-kvinna-se-ut-precis-hur-man-vill.html
 
Och ja - jag gillar Lady Dahmer (i perioder) även om jag inte kan påstå att jag känner mig som någon feministf**ta direkt... haha!
Well...återkommer säkert under dygnet...ska dricka mitt goda kaffe och förmodligen ta en långprommis när det blivit varmare!
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback