...maten...

...satt som en smäck i magen... tror jag 'överdoserade' den ryska yoghurten = kommer vara sjukt less den ungefär på onsdag kanske... Smög ner en 'Celsius' cola i korgen oxå, men jag tror den får bo i kylskåpet till i morgonbitti - då ska jag ta med den på jobbet enbart för att reta Robert - hehe!
Dessutom har jag och Kiara (helt enligt hennes egna önskemål) varit på promenad, d v s j a g promenerade och Kiara kollade läget innanför min jacka...Man kan väl säga att det var tur att det inte var Nova som var med och gjorde likadant...!
Plockar nog fram en bok nu eller dyker in i nån 'osedd' film... finns inte så mycket att göra en söndag eftermiddag annars..
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback