...klanen...

...fast det fattas ju 'the head masters'....
 
Sweetpies <3
 
Har varit ut och övningskört en sväng och det är bara framsteg hela tiden - som det ska vara! (det känns lite för jäkligt att det är först n ä s t a sommar det är 'skarpt läge') Nångång blir det säkert en 'platå' men det löser vi då!
Klanen fick hänga med ut och har varit och sprungit järnet efter ett skoterspår (som jag trodde att det gick att gå på..trampade ner mig till knäna!) så dom är lagom trötta som artister nu! Ja Bruno & Kiara lär vara mer än slut som dom har härjat idag =)
Fick så mysiga bilder på mms, men sen jag uppgraderade programvaran har jag inte en susning om hur man vb:ar/ mailar bilder från just mms och det kändes lite lätt värdelöst...:(
Well...det blev alltså ingen prom idag i vanlig ordning, men dan är ju inte slut ännu!
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback