Jag kanske....

...må anses vara 'galen'  kring kommunen - (enligt min dotter) men frågan är om jag bryr mig...
 
I så fall så är det nog mer så att dom som anser mig vara just galen kanske ska passa sig extra noga eftersom jag har ett väldigt bra minne...och är elak nog för att utnyttja det!
 
Några saker som få nu levande personer inte vet om mig:
 
1. Jag har kvalat in till Mensa för x-antal år sedan....
   (nej, ingen ide ni kollar om jag är medlem, jag utmanade bara mig själv...)
 
2. Jag har skrivit högskoleprovet med resultatet 1.8 (av 2.0) den enda gången jag gjorde det...
 
3. Jag har alltså kommit in på precis vilken linje på alla universitet i Sverigen som jag har velat...
 
..bara för att poängtera att bara för att jag inte lever och lär (av olika orsaker) som min intelligens förutsätter så innebär det inte att jag är...korkad... däremot tycker jag om när folk har underskattat mig, det har dom alltid fått igen till slut!
So fuck off and die!
(nej, jag använder inte ett moget språk just nu - men det beror på morgonens sysselsättning)

Kommentarer
Lisa-Maria säger:

Att vara smart är inte alltid att visa det.. :-)
Sen är du så mycket mer är smart! Du är stark!

Svar: Tack - tur att det finns nån som känner mig och inte bara tror att dom gör det <3
Mariana Johansson

2013-03-30 | 09:12:43
Bloggadress: http://fordonsflickan.blogg.se
Lisa-Maria säger:

Alla åren och alla timslånga deeptalks har gjort sitt... Om än det börjar vara dags för ett här snart.. :-)

2013-04-07 | 21:42:28
Bloggadress: http://fordonsflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback