Impulsivitet....

...är det bästa! I alla fall när det gäller shopping!
 
Rullade mot Luleå vid halv 9 och kom hem för ett tag sedan... tillbringade drygt 1 timme med en av dom bästa (den bästa?) tandläkare jag stött på någonsin! Tror vi var lika lyriska när vi gick därifrån båda två - och då var jag bara åskådare ändå!
..sen dejtade vi Emmy-Lou på Exotic och åt en svinaktigt god lunchbuffe - (utan ris) dessutom hade dom bytt ut lite rätter och det var ju lite skoj... som parentes.. (ingen av oss åt nån efterrätt - det brukar/ brukade vi ALLTID göra förr) Mätta blev vi hur-som-helst! Ja och så sprang vi på - eller satt rygg mot rygg med Mathildas mamma oxå, det var ett tag sen vi sa hej till varann =)
 
Vi fyndade varsitt par skor....dom vita är mina!
 
...jeans...
 
...japp, jag har 'gått på reklamen'... fett ordentligt!
 
Men, men  - det var ändå lilla My's shoppingdag i stort så jag tror att hon är pretty nöjd med den!
Ska chilla några timmar och sen ta en prommis över till Cattie så ska vi pröva snickra hemsida till Top Dog - jag är rätt säker på att det lyckas...
C U!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback