Häpp!

..inte blev det nån hemsida igår inte - vi hade inte tid!!! Inte på långa vägar! Däremot blev det en sjukt trevlig kväll och mitt-i-allt var klockan halv tolv och det var dags att gå hem...Den tiden brukar jag ju sova för längesen =)
Ändå vaknade jag före f*n på morgonen...vilket kan bero på att det sitter ett stolpskott till hund och piper i hallen i lätt frustration för att löptiken är utom räckhåll....suck! Nåja, bara några dagar kvar av eländet - såååå skönt!
Hade beräknat slutet till påsk, men nu blir det påskveckan istället....
Ska i n t e inviga mina nya skor idag - det känns ut lite tidigt..så dom får vänta tills det blir barmark överallt...men jag kanske inviger jeansen? Hittade jäkligt fina ADIDAS-braller på Intersport (med illgröna stripes) men - dom hade MUDD längst ner i benen...alltså inte en dragsko eller så utan en riktig mudd... nja..kändes ut lite lätt 70-tal så dom hoppades över...+ att jag dessutom inte är 'tvärutan' (men & andra sidan är jeansöverskottet lite stort oxå - speciellt med tanke på hur ofta jag använder det...) + att man blir alldeles för bortskämd av att loda runt i såna byxor... men skööööönt är det!
Näpp - ska ta in iny-mini-tiny-moe och sen hoppa i duschen!
C U!
(och definitivt inviga min Rocket-mascara!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback