Halljärv...

...one more time! Och gissa vad jag hittade där?
 
...ett 'litet' tassavtryck... Eller hur?
 
'klanen' spanar in nånting i skogen....
 
Var ute och drällde i skogen nästan 1 timme med resultatet att det ligger utslagna hundar lite här-och-var kring golvet, djupt sovandes... tror helt säkert att dom tyckte det var lika skönt som jag tyckte! Har hunnit dra ett varv med moppen oxå.. nu är det 'chillandet' kvar.. men jag tror att först ska jag och lilla My tassa över på Ringvägen och titta (jag) på en smaskig smörgåstårta :P
Har inte bestämt mig för om jag verkligen ska följa med ut på hotellet ikväll - känner mig inte ett dugg taggad åt nåt håll för det...sen finns ju alltid risken att nån slår ihjäl mig om jag ska vara lika ärlig som vanligt! Fick faktiskt ett sms om det alldeles nyss.... tyvärr verkar ingen fatta att jag är INTE arg, jag är bara jag...that's it...
Nåväl, det här tenderar att bli ett av dom tråkigare inläggen så jag avslutar...egentligen ville jag bara visa tassavtrycket och det har jag ju gjort!
C U!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback