Friday on my mind!

...väckaren ringde 0600 så då var det bara att hoppa upp och se glad ut!
 
Nä, nu ljög jag - ingen väckare på helgerna (men på tisdag ringer den 0445) men däremot så vaknade jag för sådär 100a gången av att hundarna 'patrullerade' vid ytterdörren... vilket dom har gjort heeeeela natten, så jag har inte ens noterat när sonen kommit hem eftersom dom har skällt i intervaller ändå....
Kan bero på att det varit party hos grannen och det gasat skotrar där till-och-från... that's why I woke up att 0600...
Fast jag är inte ensam i familljen om att vara morgontidig...min bror ringde halv  8 och var på G uppåt...blev ett nice chat as always med honom... av alla i min familj är vi nog mest lik varandra när det gäller
1: djur
2: bilintresse (även om han glider runt i senaste årsmodellen av Mercedes och jag är 'hooked' på sådär 50 år äldre   bilar och av amerikanskt ursprung..)
3:djupare värderingar i livet...

 Btw - om någon undrar hur ett par 'shit-kicking-boots' i original ser ut så kan det vara såhär...
 
...Jeffrey Campell  of course - och nej, tyvärr bor dom inte i min garderob!
 
Middagen är spikat till klockan 1500 så jag har lite tid på mig att få tag i Lilla My så hon hinner bli klar, förhoppningen är att EmmyLou och D kommer på middag imorgon - det vore en fin Påsktradition för i så fall är det 3e året i rad! Annars törs jag garantera att dom oxå är välkomna till 'mormor' idag <3
Nåväl, time to something with my time!
C U!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback