...friday I'm in Love...

...snöstorm till trots så sitter jag här med soligt sinne (klyschigt, ja jag vet, men jag är ju inte mer än människa - Stålmannen har redan sin Lois Lane) med en kopp kaffe, nyutsprungen från duschen och bara känner att trots allt som pågår runtomkring så är MITT liv ändå bra - I'm feeling Good, I know that i Should... =)
..men det har jag påpekat innan - familjen Johansson är starka - var och en för sig men flyttar berg tillsammans!
Visst - alla har väl 'low modes' men poängen är att man inte ska bli kvar i dom - eller hur..?
 
Hittade nåt nytt intressant på ICA, eller det har väl funnits länge - jag har bara inte tittat efter det - Rysk Yoghurt är det i alla fall - sjukt gott! Gled ner som sammet i strupen  med en konsistens av...mjukglass kanske? Provsmakade igårkväll och jag är inte hungrig nu på morgonen - hoppar alltså över frukost och tar lunch istället!
 
Japp - gott!
 
Av en slump (eller p g a Robert på jobbet, en av mina 'favoritgåbar btw') så insåg jag att dom har detta på ICA oxå...
 
Celsius.....
 
Hoppas dom har en åldersgräns på 18 år på dessa oxå och att personer som köper dom vet till vad dom är bra (framtagna) dessutom - fettförbränning!!!!! Innhåller grymt mycket koffein, guarana, ingefära, grönt the - men inga kolhydrater! Max dos 3/ dygn! ..om jag nu skulle få för mig att dricka en dos av dom spelar ingen större roll, jag kan ju behöva förbränna lite 'volangkanter' (haha) men som i R's fall som försöker gå upp i vikt blir det absolut helt fel!!! Men - han har då ätit helt 'rätt' för att tappa kilon hittills, tur jag kunde hålla kurs igår =)
Och vilken tur att han inte hann köpa dom till sin 80åriga mamma!!!! Hon verkar vara nog egenergisk som hon är!
...själv tror jag att jag faktiskt ska provsmaka en så har jag ju gjort det... :)
Ska dyka ner i 'Djurmaxi' eller 'petsonline' och se om jag hittar några fina halsband åt Frank och Bruno, det verkar ta mååååånader innan vi kommer oss till Haparanda... (fast jag lade in en oekonomisk plan för nästa månad, vilket innebar shopping vid gränsen) och småråttorna behöver 'stuff's an things'...
Näääh...ska ta itu på allvar nu och försöka rota fram några kläder, väcka E så jag definitivt har försäkrat mig om skjuts för helt ärligt ids jag inte gå i snöstorm.... Did it i förrgår och det var ingen hit att gå på oplogade vägar!
(och har förresten en 10x10cm rodnad på benet igen efter sprutan...f**ck)
 
 
Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback