...friday evening...

....har varit en grymt bra dag tills för ca 30 minuter sen! Då ringde E's mobil och en kollega till hennes sambo var i andra ändan... 'Din sambo har råkat ut för en skoterolycka och är på väg med ambulans till Sunderbyn'
Förstå chocken i hennes ansikte!!! Förstå hur vi (jag och S) sitter här och väntar på att få höra att hon har kommit helskinnad fram och att det inte har hänt henne nåt efter vägen.... Räknar med att höra av henne på ca 40 minuter så nu bara hoppas vi....
Och nu är det så - att skotrar inte är nåt att leka med om man inte är uppvuxen med dom, det är 'killer-machines' - och hör sen!!!
 
 
Men innan detta så har jag hunnit ta en prommis till STUK med Zorro & Kiara och hälsa på faster L & E såklart! Känns som 100 år sen jag var in där... och olikt var det minsann dessutom.. Promenaden hem blev rätt intressant...Kiara frös och ville bli buren... så då ville Zorro oxå det... d v s jag har gått över Tallviksbron med TVÅ hundar i famnen, gissa om jag hade mjölksyra i armarna sen =)
Nåväl, ska invänta rapport från E...
I'll be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback