...friday evening...

...känns som om jag använt den rubriken förut?
 
Sitter och funderar på vad jag skulle ha gjort... det blev som tyst när E for :(
Men så är det: bra (och roliga) saker vänjer man sig fort vid! Slog på tv'n så det inte skulle vara alltför tyst här även om nu Spotify rullar på i bakgrunden...
'lilla S' (hon borde heta 'Lilla My' ibland - guess why..?) blev absolut garnfin (Överkalix-uttryck) i håret idag - fick mig att känna mig ännu dassigare i håret med tanke på att E kom hem igår efter en STUK-klippning av faster och det var OXÅ garnsnyggt!!! ...så jag antar att jag måste fräscha upp håret jag med snart - dock är jag för snål för att färga det hos frissan - haha! Skulle så vilja prova L'Oreals Feria, vilka grymma färger det fanns!!!
(även om jag som 'plain Jane' givetvis bara kör på brunt...)
 
...men visst var det en läcker färg???
 
Jag har smakat en 'Celsius' förresten! 'Vilda Bär' - den var inte dum, kändes som ett litet överslag av hallon räknade vi ut... Men... det lär inte bli nåt jag blir beroende av... Möjligtvis nån helg om jag har nåt jätteprojekt på gång och måste tillföra mer energi =)
Well, well...ska chilla ner i soffan en stund och bara låta kvällen rinna iväg...
Chill Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback