..förtydligande...

...jag fick i n t e ett sms om att nån ska slå ihjäl mig, om nu nån trodde det?
Men det kan lätt bli feltolkningar beroende på hur man skriver, that's for sure! Tänkte ta en liten siesta efter maten men det gick mer dåligt p g a alla damphundar som hörde; en annan hund, skotrar, en bil på vägen, en katt som gick i snön, möjligen ett snökorn som blåste förbi... ja ni fattar antar jag?
Resultatet - jag klev upp på ännu mer strålande humör än vanligt, vilket innebär att jag definitivt ska hålla mig hemma ikväll!
 
...det känns verkligen som om jag måste förtydliga mig konstant!
 
..annars kanske jag måste söka fram mina 'shit-kicking-boots' från garderoben... tror inte dom är så långt borta!
C U!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback