Fördrivit tid...

...idag igen! Passade på att ta ut Kiara medan solen var framme så det blev en långprommis (med henne innanför jackan sista biten), snabbhandling på ICA, varit på ÅV och sen....drog jag till Svartträsk!!!!
Det ni! Dit har jag inte varit sen i slutet på september början på oktober... så det var på tiden!
Nu sitter jag och väntar på att ugnen ska bli varm...blir lax (igen) men det är så j**la gott! Fast egentligen hade jag varit väldigt sugen på att gå på Sang's men, men... en annan söndag kanske?
(hörru 'lilla My' - rise and shine!!!)
Tja, ikväll blir det 'Leo Gaut' och det kändes ut ok - jag har missat att se den innan!!!
Och lite Cougar Town....maratonsåg sådär 6 avsnitt igår!
Chill Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback