F***ing Friday!

...eller så inte =)
 
Eftermiddagen har trillat iväg fort som bara den, men det gör den a l l t i d när Emmy-Lou är hemma av någon anledning? Anyway, vi har käkat lax i mängder - är mätt som... ja något mätt i alla fall, har absolut inget att göra just nu så funderar på om jag skulle ha gjort ett tappert försök att läsa nåt.. som inte är nyheter eller liknade på datorn utan en riktig bok..we'll see...
Det blåser äckligt svinkallt ute så idag liftade jag hem med S (men jag gick på morgonen) och vi hann surra en hel del, både på jobbet och i bilen - lika trevligt som vanligt!
Sonen skruvar i bilen, lilla My drog till el Vickus för make-up-session så det är som stillsamt hemma...
Just ja - Rocket mascaran var helt ok, kanske något stor borste för att vara i min smak men i kombination med Maybelline's 'One-by-One' så blev jag rätt nöjd ändå!
C U!
 
...eller hur...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback