...eremit...

...det är vad jag ska bli!
Jag & hundarna nånstans långt ute i skogen... Eller vänta nu, det kanske inte var eremit, det kanske var emigrant jag menade? Men då måste det bli utan hund.... Kanske jag skulle söka asyl i Peru eller nåt sånt? Och bli den där 'weirdo white woman' som visar huggtänderna åt alla, pratar bara med djuren och klär sig i säckväv, går barfota och äter konstiga larver? Japp, det lät som en god ide, ska satsa på det i mitt nästa liv tror jag!
Eller hoppas att jag återföds som Krokodil - en av topp 10 på predatorlistan... Man behöver inte vara så vass i munnen då...det räcker med att öppna den så backar folk....
 
 
Well, utöver det så har det varit en 'shitty day' för att uttrycka det milt... inse att jag varit vaken sen kl 0700 (då det var 21C kallt för den delen) och det enda jag lyckats åstadkomma är att (mer än vanligt) vara bitsk och bitter... Borde jag skämmas och ångra mig? Tja...till viss del kanske? Problemet är att jag har vissa grundvärderingar i mitt liv, dom liksom bara finns där och jo, det går att bortse ifrån dom... Med viss distans till situationen så...Men, nu ska jag inte lägga ner mer energi på saker som jag inte kan påverka ett skit och som bara gör mig irriterad... Bättre fokusera på nåt skoj istället! Devil-minded som jag är så är det förmodligen inga snälla saker just nu... Men, men... i brist på pepparkakor så...
Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback