...det blev en...

...sjukt tidig kväll igår... prövade sitta en sväng och se på tv'n (nostalgi - Ally McBeal, men såååå dåligt det var!)
men näää....trött i ögonen som - ja som bara den så jag gav upp... Men nu vet jag att det är biverkningar från Enbrel'en så då kan jag leva med det när det bara händer då och då och inte är konstant!
Dessutom tror jag att jag har 'figured it out' med allergireaktionen från den... om jag trycker in den där låren är som absolut fetast så blir det en mindre röd punkt! Ibland har jag mina ljusa stunder =)
Sen så är biverkningarna (ögonen, den röda punkten...) lite 'piece of cake' med tanke på hur himla mycket bättre min kropp mår av dom! Once more - I'm grateful!
 
Anyway - vaknade pigg och nyter och konstaterade att mina pengar från FK gått in under natten... tyvärr är inte FK och min ordinarie lön 'i fas' - så den här månadens lönekuvert var lite halvrisigt... Men - eftersom jag hänger läpp ungefär 5-10min (det var ingen direkt överraskning, been there before) så konstaterade jag; jag bor i ett helt hus som jag kan ha gatlopp i om jag vill, jag har mat på bordet, jag har bränsle i bilen och jag har kläder på kroppen... jag hade shoppingrunda för 1 vecka sen i Luleå... så 'so what' om jag inte kan köpa ett par nya jeans den här månaden (eller nåt annat onödigt), på 3 1/2 vecka trillar det in pengar igen och då har mina utbetalningar kommit i fas igen..och vad är 3 1/2 vecka av ett helt liv...?
 
...money makes the world go round,,,
 
Idag har jag inga 'bitch-åsikter' eller brist på compassion...det kan ju bero på att jag inte varit i kontakt med folk ännu... men det kommer säkert under dagen so don't worry!
(jag har ju sagt att jag ska bli eremit i Peru)
Tror jag ska fixa mig lite frukost och göra mig redo för dagen... det går inte att överleva på bara kaffe tror jag...
C U!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback