Back on the crimescene....

...eller hur det nu var med den saken?
Mamma blev då glatt överraskad när vi dök upp, det var inte vad hon hade väntat sig direkt och bara det var ju skoj... Hon tyckte dessutom att jag var väldigt lik mig på ett gammalt foto:
 
...något yngre och lite mer 'oförstörd' ...
 
Hur-som-helst... kom hem till ett tyst och tomt hus (så när som på hundarna) Fann det lite intressant att det tydligen bara är jag som kan meddela var jag befinner mig så vi kör väl på den andra stilen då i fortsättningen?
D v s ingen vet nånting om något utan vi är lyckligt ovetande allihopa?
Bra! Då säger vi så? Och nej, min mobil är inte anträffbar... den klarar visst bara av utgående mess/ samtal - inte inkommande...
So What?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback