...another Sundaymorning...

 
Sjukt bra!!!! (Vårsol + varmare = rockabillymode on)
 
....fast jag är inte ett dugg 'cloudy from drinking beer...' Däremot tycker jag att Black Raven är riktigt, riktigt bra!
Och så kan jag tänka mig att det är en hel del som ligger och kanske inte mår så där riktigt jättebra idag just för att det är söndag =)
 
Insåg btw att jag kan glömma att besikta Electran den 26/4... för den lär stå under/bakom 10 kubik snö ännu... f**k!! För den ska inte bara fram - den ska ha nya bussningar på högerfram f ö r e besiktningen dessutom...
Om jag inte hyr in nån med hjullastare som får skotta fram den helt enkelt?
(tips från min bror) Ja, får väl se... men bes.tiden lär jag få boka om i alla fall....
Ska botanisera vidare på nätet en stund, sen ut i solen!
C U!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback