Ytterligare några timmar senare...

...så har jag varit på mina 'missions'...
Vet ni hur lyrisk man blir (i alla fall jag) av att stå mitt på Brännabron efter 12 på natten och bara njuta av Midnattsolen...? Det är för dom stunderna som jag orkar överleva vintern.... och det är dom stunderna som jag känner en liten ångestknut i magen över att vara tvungen att genomlida fler vintrar med metervis med snö och sådär 60 grader kallare... Fast egentligen har väl alla årstider sin tjusning antar jag...? Som den höga klara luften när den första höstmorgonen har kommit? Eller det första 'vinterknarret' under skorna...? Eller istapparna under taket i mitten på mars? Jaja, time to get some rest... it's been a hard days night...
Filmtips:
 
Kanske inte så mycket action, mer drama?
 
Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback