Sunday as a bitch =)

...nä, riktigt så illa är det inte...
Det regnar ju inte i alla fall... har liksom inte haft tid, ork eller lust att få ner några ord på det här stället, har däremot delat bilder på både fb och Instagram...dessutom finns det nog säkert flera 1000 bilder från träffen i diverse olika kameror och mobitelefoner, det gäller bara att snoka rätt på dom...
Midsommarafton blev en succe som väntat, men det har väl alla fattat vid det här laget...? Vad kan det ha varit under dagen 1500-2000personer? Under kvällen måste det ha gått in m i n s t 600 på 'krogen', inte en enda åkte ut samma väg utan allt var synneligen lugnt och stillsamt! (tror jag hörde att en person åkt ut, men det var för att ha försökt planka in..) En eloge för hela arrangemanget alltså!
En lite mindre eloge till alla inavlade, inhemska människor som verkar drälla omkring i kommunen...
Bara för att jag är singel, social och allmänt trevlig med folk (oavsett kön) innebär  det i n t e att jag vare sig är 'tillgänglig' eller att jag är 'ute efter någon'... Men jag utgår ifrån att såna personer har den världsbilden utifrån sitt eget tänkande/ handlande och varsågod - ha det då, men ni sjunker som stenar i mina ögon... Jag skulle hellre 'konvertera' än fundera på att ens se åt en Överkalixbo... jag är helt enkelt alldeles för bra för er...
In case You haven't got it already...
Så sug på den ett tag, prata lite mer skit och gå och dö en stund...
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback