Siesta...

...är gravt underskattat! I alla fall om man vaknar halv 7 och inte kan somna om, solen skiner och kaffetarmen suger... Och om man sedan tillbringat nästan 3 timmar vid älvkanten med hundarna (som var helt utslagna när vi kom hem) så känns det heeeeelt okej att sova en stund, ta en dusch, dra en quick-fix och på en strax dra sig mot Bränna/ ICA/ Konsum och inhandla lite käk, lite juice, nåt att skämma bort hundarna med och kanske nåt att skämma bort mig själv med...? *paus*
Fick nyss förfrågan om att köra till Luleå, men jag har prövat vara både nykter & onykter på BBB, Olivers mm...så NEJ TACK! Har nog aldrig haft så tråkigt nånsins när jag varit ut som dom gångerna...tacka vet jag 'cruising/ utställnin' - där man kan vara sig själv en lite stund - hahaha!
Anyway, nu är jag nästan torr och av/urborstad - mot Prenna!
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback