Semester!

...i hela 4 veckor! (men förra sommaren var jag hemma i hela 8 veckor....och hann bli less det med - kanske beroende på att i princip hela förra sommaren regnade bort?)
Givetvis fungerar den 'inbyggda' väckaren bättre än den på telefonen - före 0700 var jag klarvaken, funderade på att försöka somna om  men... sova för mycket = beställa huvudvärk... i alla fall för mig! Så det blev en morgonprommis med hundarna, kaffe och Marilyn Mansonboken - och nu landade jag här just!
Planen för dagen: sol, sand, vatten, skog, hundar och bara må gott - bäst att passa på när det är väder!
Wheel's Nat's under helgen men nääää.... jag vill hellre dra en Haparandatripp över dagen än en hel helg borta.. hemmakär? Jodå, men vi har 'flocken' att tänka på oxå... Och apropå den så vill jag dra en runda på Djurmagazinet .. Avslutade fredagkväll (var hemma rätt prick 0000) hos Anna med henne, Elin och Niklas - det var skoj, mycket surr och glada skratt :D
Anyway - ska f ö r s ö k a var 'updated' som jag brukat vara här, annars får jag sparka mig i rumpan litegranna...
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback