....Robert G och en massa blockmongon....

....startade dagen med att 'do it all over again', d v s kliva upp, krypa ner under täcket igen (och däremellan rasta hundar) efter en lagom dos av självömkan så tog jag  den spillran till flock som var hemma och drog t skogs - utan klocka eller telefon.... omg såååå skönt! Tänkte att det kanske var läge för lite stimulans i deras tillvaro?
*host-host*
Sen taggade jag för Rockabilly på hotellet!  I tidsenlig klädsel dessutom.... och med ett gäng goa kvinns dessutom!  Och en pudding från Gve som oxå kom hit - hurra! Det mindre roliga, var att vår trojka som fanns från början blev splittrad så sen 'bidde det bara en tumme kvar'... But we paid our due's om man så säger.... 
Blev dessutom mäkta imponerad över att jag inne på damtoan blev greppad i nackskinnet och hotad med stryk.... för att just ett blockmongo har lagt sig i, lyssnat på och tagit ställning för vad JAG ska känna, tänka och tycka... sorry mates' det går inte... som sagt var - världen är föränderlig och 'macho och frän' du än tycker att du är.... så börja älska dig själv så slipper du kanske dölja det bakom en mask av iskyla, knytnävar och hårda ord. ..folk tycker om dig ändå... för den du är i ditt hjärta! (kanske inte gäller mig i o f s)
Hur som helst,  den här Mini-historien började redan igår under eftermiddagen att likna en fars...den utvidgade sig till actiondrama på hotellet när den från första början kunde ha stannat vid 'dolda kameran' i hemmet... idags läget undrar jag hur många historier som cirkulerar runt kommunen... och inte EN ENDA av dom kommer från mig.... 
Så ska man skratta - eller gråta? Eller inse att dom guldkorn som finns här,  dom finns kvar... vare sig jag bor här eller inte.... missförstå mig rätt nu, platsen, omgivningarna, smultronställena - I Love it! Det är mentaliteten hos alla inavelsidioter jag inte klarar av.... jag menar - folk kan väl inte spela korkade på så övertygande sätt.... ? 
Anyway 
C U!
Ska åka och dränka (förlåt, jag menar bada) resten av djuren i nåt dyhål

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback