...Oreoglass....

....och ost&bacon korv till middag...
Smaksensation - nu igen! Jag måste verkligen sluta komma på såna bra idéer! Vad blir nästa steg? Pannkakor & gurkmajonnäs? ...njaaa...
Hundarna badade inte i lera igår,  dom (läs: Theo) skrämde upp en flock gräsänder så vilket liv det blev! Hann bli lite orolig över att dom (hundarna alltså) skulle följa med strömmen och landa i Räktforsen men slutet gott allting gott! 
Utöver det så har jag direkt inget att tillföra... gå en kurs i 'sarcastic management' kanske? Inte bara för min omgivnings skull, men kanske för min egen ibland? Fundera på det jag skrev om 'precis och princip'? Allt är inte alltid svart eller vitt, ibland måste man 'gilla läget' i den gråa zonen oxå... och om man inte gillar det... så kan man kanske ändå inte påverka det..och. ja då spelar det ingen roll... men däremot ska ingen säga att det jag känner är fel! Bara jag kan uppleva m i n a känslor, dina ligger kanske nära mig... men vi kan aldrig känna samma saker ändå!  Och två fel gör inte ett rätt heller... men jag har i a f insett att mina priprinciper kan jag bara 'spegla över' på mig.... eller hur...?
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback