..jag vet...

...jag har blivit pisstråkig!!! Men  - hallå - jag har ett liv oxå... inte hinner jag uppdatera instagram, bloggen - fast fb är väl kanske inte så noga... :D
 
Jobbat idag, på ett 'nygammalt' ställe - kändes ut helt rätt, timmarna visslade förbi - i gott sällskap dessutom! Powernap'en efter middagen och ett trevligt samtal med en nyfunnen vän har oxå gjort att dagen sprungit förbi <3
Har varit och 'blött upp' hundarna i långgräset bredvid älven, dom såg ut som dränkta små råttor efteråt, sen inhandlade jag jordgubbar & grädde - tyckte det kändes akut nödvändigt i det här skitvädret...
Vet inte ens om jag är så sjukt taggad på Gällivare heller längre...det kan a l d r i g bli lika bra som förra året... det är helt omöjligt, bästa mini-weekend/ cruising i Norrbotten hittills... Överkalix Midsummer Meet kommer att slå det med hästlängder på ett par år! Believe me!!!
Har inte så mycket att tillföra, ska njuta resten av kvällen av 'Gone in 60 seconds'... nu när jag hittat den!
Sleep Tight!
 
(hade kanske haft lust att se den här mannen oxå men hittade inte den filmen just nu!)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback