I do not like...

...to 'tycka synd om mig' alltför mycket på boken, men här är jag min egen och skriver vad jag vill - ja där oxå i o f s men det här känns mer privat av nån anledning...
 
Enda orsaken till att jag är vaken nu beror på att jag sovit av och till hela dagen...vaknade efter att ha drömt om hur min dag skulle se ut... 'in the nightmare way'.... Lite av en sömnparalys kanske? Och det brukar jag ha när jag har ont i kroppen... men om jag haft ont förr i mitt liv så har jag då glömt det, för när jag vaknade så kallsvettades jag och mådde illa och det var ryggen som spökade... Man ska inte gå omkring i dåliga skor, så är det bara... synd att mina 'bra' skor blev som bananer när jag fick för mig att jag skulle tvätta dom... fotsvett kanske har en viss tjusning i alla fall..? Anyway...fick prata med en läkare som ordinerade vila och antiinflammatoriska värktabletter och sjukskrev mig resten av veckan... kan nog vara fint, med tanke på att jag hade lätt yrsel dessutom av att bara trampa omkring hemma... Det var en plåga att ta sig till Apoteket men det gick!
Men utöver det mår jag bra - garnbra!
Det beror nog på att jag 'gjort mig av med' mina gamla demoner, stökat till det i min världsbild och kan stressa av på ett annat sätt... plötsligt är inte skitsaker så viktiga längre...det är här och nu jag lever och det ska jag göra på ett sätt så jag kan se mig i spegeln varje kväll och säga till mig själv: 'idag var en bra dag - det blir det imorgon oxå' - så jag hoppas att jag kan hålla det oxå! Annars får nån slå mig på fingrarna och säga - skärp dig kvinna! Eller hur?
Nå, nu ska jag avsluta min dag så...
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback