Chillmode....

...one more time!
 
Men det beror helt enkelt på att jag nånstans inbillar mig att jag är 'superwoman' som kan bära, slita, lyfta, hålla - hur mycket som helst dessutom... även om jag redan för ett tag sen kände att ryggen inte var 'med i matchen' så har jag ju varit envis och tänkt att det ger sig... men det gjorde det alltså inte! Vilket innbär att jag varit och fått mig en cortisonspruta i ryggen idag (den var liiiiite inflammerad - ja) så det har verkligen varit chillmode på riktigt här! Först ut med 'råttorna' så dom fick härja av sig (medan matte låg i en skogsslänt) och sen hem och sova på det!
Tror inte Kiara var riktigt vaken när vi sen åkte till Bränna och inhandlade föda, hon såg mer ut som en liten myrslok där hon satt och knep med ögonen..... Å andra sidan var hon så trött när vi for från skogen så hon somnade i en Ikeapåse med en massa 'mjukt stuff' i (kvarglömda grejer från huset) Hade jag inte kört hade jag fotat givetvis!
Nåja, efter att ha ätit magen från ryggraden så återstår inte så mycket mer att göra just nu... Men som alltid, bara för att jag s k a vila så kommer jag på en massa saker att göra! Konstigt det där!
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback