Veckan som passerat....

...idag är jag 'djup'....
Det innebär inte att jag blivit en bitterf**ta igen, utan bara att ibland när man sitter och pratar med 'rätt' person så kommer det funderingar, djupa sådana och sådana det ibland inte finns svar på - eller svar man inte vill ha...
Jag önskar verkligen jag var synsk på riktigt till 100%, eller egentligen inte det heller - för i så fall har jag redan ett svar på en fråga, vars öde formas precis just nu... Och det svaret var precis ett sånt man inte vill ha...
Nej, det gäller inte mig - sluta vara nyfiken!
Jag vill inte ha svar på frågor om mitt liv - jag vill rida ut stormarna, glida räkmacka ibland, ha höga berg och djupa dalar, inte ha det 'förutbestämt'... Jag vill ha struktur och ordning, spontanitet och impulsivitet, skratt, fjärilar i magen, allvar och skoj i oförutsedd ordning - men jag vill inte ha kaos!!!!
Även om kaos verkar söka upp mig då och då... på gott och ont :)
Och nej....ingen av er känner mig, fortfarande så ser ni bara det jag 'vill' att ni ska se... Jag delar det jag vill dela...
Som på facebook... Mina statusuppdateringar riktar sig oftast till någon/ några speciella personer.... inte till alla, men dom som vet - dom förstår... Och det är det som är meningen! Övriga får väldigt gärna störa sig på dem om dom vill - jag är inte här för att vara 'alla tillags'  - jag är här för min egen (och mina barns) skull...
Vem är ni här för? För att vara egna självständiga personer med förmåga att vara, skapa och leva era egna liv?
För att drunkna i missriktad kärlek (från andra eller dig själv), för att vara någons egendom eller för att vara din 'egen'? Fundera på det! För man behöver ingen annan person för att bli älskad, om man inte älskar sig själv först.. Och om ditt ego inte tycker om vad det möter i spegeln varje dag - så är det bara jag själv som kan förändra det - eller hur? Fast jag ska aldrig ändra på mig - jag börjar vara rätt fulländad som 'bitch' jag - och det kan jag stå ut med :D
C U!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback