She's a Sensation.....

 
 
...jag hade glömt bort den - tillägnas givetvis 'Christine' direkt!
 
(ibland känner jag verkligen att jag m å s t e förtydliga vissa saker, annars kanske folk verkligen tror att jag lider av hybris eller nåt...)
 
Söndagnatt/morgon - och det innebär det är marknadens sista dag alltså! Och jag har lyckats med prestationen att inte vara dit en enda gång!!! Don't ask me why? Men 'marknadskänslan' försvann för mig när jag inte längre hade några små söta ungar som med tindrande ögon älskade varenda sekund av marknadshelgen, som tillbringade timmar på tivolit, köpte 'skrafs', sedvanliga ballonger, i större ålder tröjor med tryck/ texter på....solbriller, godis...sen blev dom stora (men fortfarande lika söta) och ville gå med sina kompisar, det var ju skämmigt att gå där med mamma!!! Och nu....ja nu är det nog kvällsnöjena som lockar lika mycket som marknaden på dagtid... (det är så man ser att man blir äldre, när barnen växer ikapp en...in case you didn't knew)
Fast jag har oxå lyckats med konststycket att vara ut på 'kvällsnöje', dock inte sedvanliga Blå Krogen - vi valde Sang's istället och jag är helt säker på att det var ett bra val för oss! Invigde 'Christine' oxå med högerbak - och jo - det kändes riktigt, riktigt bra :D
Kan väl summera kvällen ute med att den var helt okej... lämnar alla (pinsamma) detaljer utanför och nej... jag har ingen skämsmössa - det är det säkert många andra som har istället...
Sleept Tight....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback