Paow!

...och så var åskan här (och försvann tyvärr lika fort igen) och med den regn flera meter.... Ja och så anlände myggjävlarna tillbaka bataljonsvis dessutom! Men solen ska visst vara tillbaka imorgon igen, så vi hoppas väl på det då... Även om jag nu inte riktigt vet vart jag ska ta vägen med 'flocken' när Garbins nu blev så populärt igen... ett välförtjänt 'öde' för det stället för den delen.... Springbacken kanske vore nåt, eller Syntes - men har för mig att det var så jäkla tvärdjupt där? Måste ta mig en funderare tror jag...
Annars är morgonens stora begivenhet äktenskapet som ska ingås mellan Liza och Määng... Klockan tre i Svartbyn var det visst?
Jag ska inte närvara! Mina barn ska, men inte jag... jo, jag är inbjuden - men det är trots allt mina barn som är 'släkt med släkten', inte jag så...svaret var ju rätt enkelt ändå?
Nog om det, kan man min historia så vet man oxå svaret på resten...och som sagt var, nångång kommer en bok oxå...men då bor jag nog i Peru redan - haha!
One of my dear är på semester i Piteå över helgen, det är säkert ruskigt skönt och välförtjänt dessutom, satt och surrade med henne medan jag svalkade av mig på bron då hela Backvägen plötsligt förmörkades och en viss odör spred sig... Nänänä....då hade åskan redan passert, lukten var egentligen 'sommarregn', det var synfältet som blev svart så där 'mitt-i-allt'.... men man ska aldrig förvånas över att 'ovassa knivar' faller ur lådorna då och då... eller hur?
Anyway, nu väntar jag hem mitt 'barnbarn' så vi kan chilla ner oss framför tv'n medan vi väntar på svalare luft här inne..
Chill Out & Sleep Tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback