Nice Monday!

...vaknade av att det var tryckande varmt här inne... på med kläderna, inviga de nya kopplena/ halsbanden och ta en morgonprommis - hade varit mer skönt om det inte hade hängt på myggj***arna... bit mig på resten av kroppen om ni vill - men i huvudet - det är känsliga delar vettni - jag behöver allt förstånd jag har, det behöver inte rinna ut som blodplasma över öronen kan man tycka... Utöver det så är jag totalt okänslig - kan inte ens uppmana ett myggbett även om jag försöker! Det måste bero på att jag är 'superwoman' och huvudet min akilleshäl... vad tror ni?
LillyMy tvingade oss att äta ärtsoppa lite senare (ganska mycket senare...) och jag gillar det faktiskt egentligen, men idag smakade det s k i t! Tar ett bra tag till nästa gång alltså...
Taktikvila på det (för LillyMy, inte mig) och sen bada hundar, eller låta hundarna bada kanske låter ut bättre? Hela flocken har simmat, dom var jätteduktiga! Nu är dom lite mer trötta och utslagna så det blir nog bara en prommis senare skulle jag tro.. Kiara ska ju åka buss till Frank och Zorro i Luleå, på semestertripp - not so much semester med 2 tokiga bröder men skoj lär dom ju ha :D
Anyway, har tagit rätt på all sand på golven och fått lagt ut min nya gröna matta på tv-rumsgolvet - feels good för det blev sjukt bra! Hade kunnat köpa fler än en liten kudde och kasta ut i sofforna men näää... skotten i mig sa 'nej' så det blev bara en...
Nåja, ska vänta på att My blir klar så deporteras hon till Luleå, har spanat in kanallistan för ikväll och alltid nåt ska väl gå att uppbringa..
C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback