...ibland kommer man på sig själv...

...med att vara 'insiktsfull' till max....
Jag insåg under min morgonprommis med hundarna varför jag älskar Chryslern så mycket - jo, för att den tillhör ett nytt kapitel i mitt liv där Electran inte hörde hemma...det var därför den blev 'utsorterad' helt enkelt!
Och det är väl så man ska göra - i alla fall jag - städa bort allt som inte ger mig den lugn, ro och tillfredsställelse i livet jag vill ha - där saker som händer gör det på mina villkor, bollar som rullar gör det för att jag sparkar dom, saker som det inte händer nåt med - gör inte det för att j a g inte tar tag i det, ni är med?
Däremot jobbar jag fortfarande på med att lösa lite gåtor... jag har inte tänkt tala om när jag får svar... det är inget publikt över det...men den det berör kommer förmodligen att märka av det...
C U!
 
 
...skratta åt henne nu....gråt av avundsjuka på 15 år istället...I swear you will! Eller
gör tvärtom, må dåligt nu så kanske ni vänjer er vid att hon finns... och liksom mig
så kommer hon bara att bli snyggare med åren.......Love to You all...<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback