..upp & ner 'mitt-i-veckan-dag'... minst sagt!

...ja jäklar vilken dag det har varit!!!!
 
Värsta glädjebeskedet av V..
.... Det fick mig att fälla en tår eller två <3
 
...och så en mindre hjärtinfarkt ikväll!!! Trodde frysen hade kraschat och fick värsta paniken... hann tänka 1 miljon tankar (bl a tur att det inte är sommar & 30C varmt...) ringde till J som helt lugnt säger 'prova dra ur och stoppa i kontakten igen'....
Jag; 'var sitter den då...?' (korkade de lux - I know.....)
Ja..hur som helst...så visar det sig att nån jävel helt sonika dragit ur kontakten!!!!
Tur som var så är jag värsta dåliga husmodern och tycker att avfrosta frysar är bland det tråkigaste man kan göra ( t o m värre än fönsterputsning, som jag för övrigt är värdelös på  - haha!) så all mat har klarat sig!!!!
Och med detektivarbete så kom jag & Sarah fram till när och hur det hade hänt...
Men...hade inte nån velat ha glass före Farmen...ja då vete fan hur det hade gått :(
Dessutom, så visade det sig oxå... att det går att återuppta kontakt med folk även om det varit helt 'fail' ett tag...
..livet är verkligen intressant ibland och det är dom små sakerna som antingen förgyller eller förstör dagarna..
Peace Out!
 
...från en som som verkligen kommer att sova som en 'queen' inatt =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback