...rise & shine..

...rise må väl vara men det där med 'shine'....
 
Ont i halsen & tappat rösten, gud vad många ska njuta när jag är tyst =)
(ska släpa mig över på Apoteket sen... och se om det finns nåt undermedel där...)
 
Tillbaka till mina teorier.... (dom där 'snälla' ni vet...)
 
Så här är det: (Och inget ifrågasättande här, det gillas inte)
 
Karlar som blir singel 'mitt i allt'.... är helt desperata (till en början) att få sig en ny kärring..
Till 50% lyckas dom oxå....oftast med någon som passerat genom deras liv helt obemärkt, men i
egenskap av 'singel' - så lyser en liten, liten lampa över vederbörandes huvud som säger 'tillgänglig'...
Är hon sen lika desperat (eller ser något i honom som ingen annan hittat) - voila - där har du ett nytt (otippat)
par...
 
Kvinnor som blir singlar, kan vara exakt lika desperata, men dom döljer det lite bättre...dom avvaktar och undersöker 'marknaden'... och sen bestämmer dom sig för vad dom vill ha... ofta lyckas dom oxå, i alla fall till en början och beroende på hur länge karl'n ifråga har varit singel... ja och hur desperat han är då...
 
...sen har du en kategori till som börjar växa på orten...'alla vi som gillar killar med väst'.... Oj vilket uppsving den gruppen har fått...den finns egentligen överallt men utbudet här har varit så dåligt sista 10 åren och dom som var med då har hunnit bilda familj och har en rätt polerad fasad vid det här laget =)
 
Och varför gäller inget av detta mig då?
För att jag är unik, exceptionell och använder hjärnan - that's why!
Däremot njuter jag av 'skådespelet' som pågår istället.... sitter ner, dricker min kopp java och bara 'är' i
tillvaron just nu...
Och hade inte Farley slitit lös 'a' och 'w' tangenterna så hade jag säkert skrivit ännu mer, men jag orkade fan inte...
Peace Out!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback