Offline från världen.... är det så det fungerar utan fb????

...är det verkligen så...?
Det kan inte vara så illa, för jag vet då att j a g måste ha gjort något annat av min 'lediga' tid förut...och det tänkte jag ta reda på vad det var... det var en av mina målsättningar med 2013...
Det var inte en målsättning att börja blogga, men uppenbarligen så verkar mitt 'försvinnande' ha medfört diverse funderingar landet runt, så min tanke med det här är att den som vill kan roa sig med att följa mig här istället =)
Jag kan inte garantera ett inlägg om dagen, kanske inte ens ett i veckan, men jag kommer troligen att skriva här då och då... om det är något jag funderar på, något jag vill poängtera - om så bara för mig själv eller kanske bara som en lite påminnelse över något... Kort sagt, jag skriver om det jag känner att jag vill och kan dela med mig av... d v s sådär 5% av mitt liv kanske..
Om det nu var nån som trodde att dom kanske 'kände mig' via boken... måste jag lägga till...
Fb i sin uppbyggnad, med diverse olika grupper med olika innehåll... det kommer jag garanterat att sakna, men utöver det - nej, det tror jag inte..
Jag har i o f s använt den på 'mitt sätt' sista tiden... ganska lång tid... jag har valt att dela det jag vill dela och det jag vill att folk ska veta på min 'vägg'... kalla det beräknande eller uträknande... eller helt enkelt sunt förnuft!
(vilket jag har en stor portion av som jag gärna delar med mig av oxå...)
Anyway... nu kommer jag att göra en sista inloggning (bara för att kunna dela det här) så får ni ha det så trevligt där ute... men.. jag tycker ni tar en funderare på... hur livet var innan och vad just DU spenderade din tid på...
 
// Marris
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback