...No shit alltså...

...somnade med värsta djupa funderingar, bara jag har rett ut dom så ska jag lägga fram dom - utan att försöka förolämpa folk,,, Nä, det var inte så hemskt, det vara bara en lite fundering om små samhällen & 'dom som blir kvar' typ'....Eller jo...det kanske inte är så snälla ialla fall!
Men sanningen kan vara hård ibland!
...bara jag har fått i mig lite java & grupperat det lite snyggt ska 'Wise Woman' delge er vad jag kommit fram till!
(Och givetvis är jag inte inräknad heller....hehe)
 
Den här dagen ska jag bara göra kloka saker... hoppa fallskärm, göra snöränglar & möjligtvis åka till Max i Luleå för att handla slömiddag... eller så kanske jag ska göra sånt alla gör, men anser det inte värt att tala om det åt hela världen... känner mig inte ett dugg duktigare för det =)
Peace Out! (for know)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback